Üzletszabályzat

Üdvözöljük a Vimobi Kft. internetes üzletének vásárlói között!

Kérjük az üzletszabályzatunkat mindenképpen figyelmesen olvassa el, mielőtt első tényleges vásárlását lebonyolítaná! Köszönjük.

Ügyfélszolgálatunk és üzletünk hivatali órái:

Hétköznapokon, 8.00 – 18:00 óráig szombaton, 9:00 – 12:00 óráig állunk telefonos ügyfélszolgálattal vevőink rendelkezésére. (telefonszámunk: 06/26-330-990, vagy 06/20-523-8396). Egyéb időpontokban e-mailben lehet felvenni velünk a kapcsolatot az info@kisgepuzlet.hu címen.

Általános tudnivalók, vásárlási feltételek:

Rendelését leadhatja

  • weboldalunkon keresztül a webáruházunkban
  • telefonon 06/26-330-990 vagy 06/20 523-8396;
  • e-mail-en info@kisgepuzlet.hu

A szolgáltatás sikeres teljesítéséhez a következő kiegészítő információkra van szükség:

  • megrendelő neve;
  • pontos kiszállítási cím (számlázási cím, amennyiben eltér a kiszállítási címtől);
  • telefonszám, (amin el lehet érni);
  • az áru kifizetésének módja (ld. lent)
  • küldés módja (GLS futár szolgálat).

Az áru, számla kiegyenlítésének módja:

Átutalásra vásároló partnereink az áru mellé, a megszokott átutalásos számlát kapják.
Készpénzes vevőink a következő lehetőségek közül választhatnak:
előreutalás; befizetés K&H Bank fiókba vagy utánvét(MPL futárszolgálat esetén). Az átutaláshoz szükséges adatokat a rendelés egyeztetése után e-mailben küldjük el.

  • a számla összegének előreutalása, ilyenkor az összeg jóváírása után tudjuk a kiszállítást teljesíteni
  • a számla összegének befizetése a helyi K&H Bank fiókban a:
    Vimobi Kft. folyószámlájára (K&H Bank: 10401804-50505050-48561008),
    ilyenkor az összeg perceken belül ténylegesen megjelenik a számlánkon.
  • a számla összegének utánvéttel való rendezése.


A Vimobi Kft. internetes üzletben mindenki vásárolhat, aki elfogadja jelen üzletszabályzatot, és magára nézve azt kötelező jellegűnek tekinti.

A Vimobi Kft. internetes üzletben történő rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot és tisztában van a rendelés menetével.

Garantáljuk azt, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük.

A rendelés elküldése után a rendszerünk egy megerősítő e-mail üzenetet küld az Ön e-mail címére, ezt kérjük azonnal ellenőrizni, így az esetleges hibák, vagy téves rendelés esetén még időben tudunk intézkedni. A csomag küldése előtt a megadott adatokat a kollégáink átnézik és az elküldött elérhetőségén keresztül felveszik önnel a kapcsolatot 48 órán belül, hogy a rendelése véglegesítésre kerüljön. Probléma, vagy eltérés esetén vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal. A megerősítő levél automatikusan generálódik a rendszerben, tehát a rendeléskori állapotot igazolja vissza a Vásárlónak és nekünk egyaránt. A rendszer által küldött visszaigazoló levél csak tájékoztató jellegű és nem minősül végleges megrendelésnek.

Egyes termékek esetén előfordulhat, hogy a megadott kép, ár és a termék leírása között eltérés mutatkozik. Ezeket nem tudjuk teljesen kiszűrni, ezért mindenkit arra kérünk, ha ilyennel találkozik, jelezze e-mailben, de mindenképpen érdeklődjön a vásárlás előtt!

A honlapon feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, a honlap tulajdonosának részéről nem minősül nyilvános ajánlattételnek!

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

A felelősség korlátozása:

Az Vimobi Kft. internetes üzletben való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

Az Vimobi Kft. internetes üzlet semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltakért, bármilyen okból is következtek be:

  • Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Vimobi Kft. internetes üzlet akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél — függetlenül attól, hogy hagyományos, vagy elektronikus formában érkezett —, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

A Vimobi Kft. internetes üzlet bármikor szabadon megváltoztathatja bármelyik árát, vagy határidejét. A változás a Vimobi Kft. internetes üzlet weblapján történt megjelenés időpontjától lép életbe.

A Vimobi Kft. internetes üzlet szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és/vagy magát a Vimobi Kft. internetes üzletet, bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét, és a Vimobi Kft. internetes üzlet nem vonható felelősségre, ha így tesz.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a Vimobi Kft. internetes üzletben (a weboldalon). Bármelyik vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, nem jogosult vásárolni a továbbiakban.

Kiszállítás, áruátvétel, fizetés:

Személyes áruátvétel

A szállítási költség abban az esetben megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot előzetes telefonos időpont egyeztetéssel a pilisvörösvári telephelyünkön:
(2085 Pilisvörösvár, Budai u. 1. (10-es út)),
munkaidőben (hétköznap Hétfő - Péntek: 8:00 - 18:00 között vagy Szombaton 9:00 - 12:00 között) személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 14 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 14 nap letelte után a rendelést töröljük.

Szállítási határidők:

Amennyiben a megrendelni kívánt áru, raktárunkon van, 2-4 munkanapon belül kiszállítjuk a megadott címre.

Amennyiben olyan terméket rendel, mely nincs raktáron az adott pillanatban, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatjuk a lehetséges kiszállítás dátumáról. Ebben az esetben meg kell várnunk a következő beérkezés időpontját.

Szállítási feltételek:

A Vimobi Kft. internetes üzletében megrendelt termékeket a GLS vagy a Magyar Posta MPL Futárszolgálatával szállítjuk házhoz az ország egész területén. Szállítási költséget komplett csomagra számítunk fel, belföldön távolságtól, mérettől függően. A fizetendő szállítási díjat a vásárlási érték és a méret is befolyásolhatja. Amennyiben a kosarában olyan termék is szerepel, mely nincs a megrendelés pillanatában raktáron, automatikusan megvárjuk a beérkezésének időpontját, és egyszerre küldjük a megrendelt tételeket, de erről mindenképpen értesítjük a megrendelőt. Ebben az esetben  jelezheti, hogy inkább küldjük külön a rendelkezésre álló árut. Számolnia kell azonban ilyenkor azzal, hogy a csomag kettébontásával két külön-külön kalkulált szállítási díj fog felszámolódni automatikusan. Amennyiben van a rendszerünkben korábbi, függőben lévő rendelése, akkor a következő rendelést is ahhoz csatoljuk, és egyben kerül majd szállításra (egy szállítási díjjal! Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy ha eszébe jut pár percen/órán belül, hogy valami kimaradt, akkor nyugodtan „hozzá rendelhet” a korábbi rendeléshez.

Értelemszerűen, ha a rendelés hétvégén (szombat, vasárnap) érkezik be, vagy pénteken, akkor ez hosszabbíthatja a folyamatot, mivel a futárcégek csak hétköznap szállítanak ki küldeményeket. Az is késedelmet okozhat, ha a rendelés kapcsán további kommunikációra van szükség a Vimobi Kft. internetes üzlet és a kedves vásárló között (hibás, vagy hiányos adatok stb.).

Az áru átvétele

Minden feladott küldemény rendelkezik árubiztosítással, ezért az áru sértetlenségéről az átvételkor meg kell győződni. A biztosítási kárigények csak az átvételkor jelzett reklamációk esetében érvényesíthetőek.
Átvételkor mindig ellenőrizze, hogy a számlán feltüntetett tételek, illetve a küldemény tartalma megegyezik egymással. Akár minőségi, vagy mennyiségi különbséget állapítanak meg a felek a kiszámlázott tételek, illetve a leszállított áru között, akkor is kárfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni. A kárfelvételi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az átvett és a visszaküldött csomagok részletezett tartalmát, illetve a sérülés mértékét. A jegyzőkönyvet az áruszállítónak és az átvevőnek is alá kell írnia és egy példányát, a sérült csomaggal együtt vissza kell küldeni.
A reklamáció jogossága esetén a kérdéses tételeket jóváírjuk, garanciázzuk, vagy a következő vásárlás összegéből leszámítjuk. Az átutalással fizető partnereknek természetesen csak az eredeti számla és a jóváírás közötti különbséget kell elutalni.

Amennyiben a futár nem találja otthon a címzettet, a megadott telefonszámon megpróbálja felvenni a kapcsolatot a vásárlóval, illetve további két időpontban megpróbálja újra kézbesíteni a csomagot. Csak a harmadik sikertelen kézbesítés után kerül hozzánk vissza a csomag addig a helyi „depoban” tárolják.
Az MPL futárszolgálat esetében pedig a levélszekrényben hagyott értesítő szelvénnyel lehet a legközelebbi postán átvenni a küldeményt.

Szállítási díjak:

Belföldi szállítási díjainkról a kiszállítás menüpont alatt tájékozódhat.

Külföldi szállítás esetén kérjük, érdeklődjön e-mailben Ügyfélszolgálatunkon!

A vásárlástól való elállás joga:

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a megrendelés véglegesítését megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mail üzenetben vagy telefonon. Figyelem, az e-mail üzenetek sokszor hosszasan keringenek a szerverek között, a kiszállítás előtti elállás kérelmének figyelembevételéhez a mi levelező programunkba való beérkezés tényleges idejét tudjuk értelemszerűen elfogadni és nem a levél feladásáét!

Nem tekintendő reklamációnak a rendelés késői visszamondása, azaz a tárgynapi határidő (16 óra) utáni lemondás. A mindenkori tárgynapi határidőt kell az adás-vétel megkötésének az idejének tekinteni.
A fuvarlevelet írja alá, illetve bélyegezze le, így igazolva az áru átvételét felénk. Amennyiben utánvéttel fizeti ki a termékek árát, akkor mindenesetben kérjen elismervényt az átadott pénzösszegről a futártól, mert ennek hiányában semminemű utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni a pénzügyi teljesítéssel kapcsolatban.
Az aláírt és lebélyegzett fuvarleveleket minden esetben megőrizzük a számla 3. példányához csatolva, így megkönnyítve a későbbi vitás kérdések rendezését.

Amennyiben a termékekről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan hibásak, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 3 napos cserelehetőséget biztosítunk.

Amennyiben a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem vesz át és a Posta a Vimobi Kft internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak előrefizetés esetén szolgáljuk ki!

Garancia, szavatosság:

Termék visszavásárlási garancia

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől 3 napon belül indoklás nélkül elállhat. Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben természetesen az áru értékére pénz visszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési módja a következő:

·         jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét személyesen, telefonon (06/26-330-990, vagy 06/20-523-83-96) vagy e-mailben (info@kisgepuzlet.hu)

·         munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem. Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk.

·         Ön postai úton feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
Vimobi Kft., 2085 Pilisvörösvár Budai út 1.

Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással, ajánlva adja fel. NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!

·         A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon visszaküldi Önnek a termék értékét.

·         Indokolt reklamáció esetén a házhoz szállítási költséget is visszafizetjük, amennyiben csak meggondolta magát, a postaköltséget NEM áll módunkban visszafizetni.

Az Vimobi Kft. internetes üzlet, vagy beszállítóink, a gyártók az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Adatvédelem

A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket).

Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben (info@kisgepuzlet.hu), minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy beszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással kezelünk!

Üzemeltető: Vimobi Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Kisgép Szaküzlet és Szerviz

Cím: 2085 Pilisvörösvár, Arany János u. 2. 
Telefon: 06/26-330-990
Mobil: 06/20-523-83-96
E-mail: info@kisgepuzlet.hu


Adószám: 14359596-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-900441