Adatvédelmi irányelvek
Üdvözöljük a Vimobi Kft. internetes
üzletének vásárlói között!
Kérjük az üzletszabályzatunkat mindenképpen
figyelmesen olvassa el, mielőtt első tényleges vásárlását lebonyolítaná!
Köszönjük.
Ügyfélszolgálatunk és üzletünk hivatali órái:
Hétköznapokon, 8.00 – 17:00 óráig szombaton, 9:00 –
12:00 óráig állunk telefonos ügyfélszolgálattal vevőink rendelkezésére.
(telefonszámunk: 06/26-330-990, vagy 06/20-523-8396). Egyéb
időpontokban e-mailben lehet felvenni velünk a kapcsolatot
az info@kisgepuzlet.hu címen.
Általános tudnivalók, vásárlási feltételek:
Rendelését leadhatja
- weboldalunkon keresztül a webáruházunkban
- telefonon 06/26-330-990
vagy 06/20 523-8396;
- e-mail-en info@kisgepuzlet.hu
A szolgáltatás sikeres teljesítéséhez a következő
kiegészítő információkra van szükség:
- megrendelő neve;
- pontos kiszállítási cím
(számlázási cím, amennyiben eltér a kiszállítási címtől);
- telefonszám, (amin el lehet
érni);
- az áru kifizetésének módja (ld.
lent)
- küldés módja (GLS futár
szolgálat).
Az áru, számla kiegyenlítésének
módja:
Átutalásra vásároló partnereink az áru mellé, a
megszokott átutalásos számlát kapják.
Készpénzes vevőink a következő lehetőségek közül választhatnak:
előreutalás; befizetés K&H Bank fiókba vagy utánvét(MPL futárszolgálat
esetén). Az átutaláshoz szükséges adatokat a rendelés egyeztetése után
e-mailben küldjük el.
- a számla összegének
előreutalása, ilyenkor az összeg jóváírása után tudjuk a kiszállítást
teljesíteni
- a számla összegének befizetése
a helyi K&H Bank fiókban a:
Vimobi Kft. folyószámlájára (K&H Bank: 10401804-50505050-48561008),
ilyenkor az összeg perceken belül ténylegesen megjelenik a számlánkon. - a számla összegének utánvéttel
való rendezése.
A Vimobi Kft. internetes üzletben mindenki vásárolhat, aki elfogadja jelen
üzletszabályzatot, és magára nézve azt kötelező jellegűnek tekinti.
A Vimobi Kft. internetes üzletben történő rendeléssel
minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot és tisztában
van a rendelés menetével.
Garantáljuk azt, hogy minden esetben a Vevő érdekeit
tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a
rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük.
A rendelés elküldése után a rendszerünk egy megerősítő
e-mail üzenetet küld az Ön e-mail címére, ezt kérjük azonnal ellenőrizni,
így az esetleges hibák, vagy téves rendelés esetén még időben tudunk
intézkedni. A csomag küldése előtt a megadott adatokat a kollégáink átnézik és
az elküldött elérhetőségén keresztül felveszik önnel a kapcsolatot 48 órán
belül, hogy a rendelése véglegesítésre kerüljön. Probléma, vagy eltérés esetén
vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal. A megerősítő levél automatikusan generálódik
a rendszerben, tehát a rendeléskori állapotot igazolja vissza a Vásárlónak és
nekünk egyaránt. A rendszer által küldött visszaigazoló levél csak tájékoztató
jellegű és nem minősül végleges megrendelésnek.
Egyes termékek esetén előfordulhat, hogy a megadott
kép, ár és a termék leírása között eltérés mutatkozik. Ezeket nem tudjuk
teljesen kiszűrni, ezért mindenkit arra kérünk, ha ilyennel találkozik, jelezze
e-mailben, de mindenképpen érdeklődjön a vásárlás előtt!
A honlapon feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, a
honlap tulajdonosának részéről nem minősül nyilvános ajánlattételnek!
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
A felelősség korlátozása:
Az Vimobi Kft. internetes üzletben való vásárlás
feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak
ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a
felmerülő hibákra.
Az Vimobi Kft. internetes üzlet semmilyen módon nem
felelős az alább felsorolt pontokban foglaltakért, bármilyen okból is
következtek be:
- Az interneten küldött és/vagy
fogadott bármilyen adat.
- Bármilyen működési hiba az
internetes hálózatban, ami megakadályozza a Vimobi Kft. internetes üzlet
akadálytalan működését és a vásárlást.
- Bármilyen meghibásodás, bármely
vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
- Bármely levél — függetlenül
attól, hogy hagyományos, vagy elektronikus formában érkezett —, de főleg
bármilyen adat elvesztése.
- Bármely szoftver nem megfelelő
működése.
- Bármilyen programhiba,
abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.
A Vimobi Kft. internetes üzlet bármikor szabadon
megváltoztathatja bármelyik árát, vagy határidejét. A változás a Vimobi Kft.
internetes üzlet weblapján történt megjelenés időpontjától lép életbe.
A Vimobi Kft. internetes üzlet szabadon módosíthatja a
vásárlás feltételeit, szabályait és/vagy magát a Vimobi Kft. internetes
üzletet, bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy
megindokolja a döntés helyességét, és a Vimobi Kft. internetes üzlet nem
vonható felelősségre, ha így tesz.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe,
amikor online megtalálható a Vimobi Kft. internetes üzletben (a weboldalon).
Bármelyik vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, nem jogosult
vásárolni a továbbiakban.
Kiszállítás, áruátvétel, fizetés:
Személyes áruátvétel
A szállítási költség abban az esetben megtakarítható,
ha a megrendelő a csomagot előzetes telefonos időpont egyeztetéssel a
pilisvörösvári telephelyünkön:
(2085 Pilisvörösvár, Budai u. 1. (10-es út)),
munkaidőben (hétköznap Hétfő - Péntek: 8:00 - 18:00 között vagy Szombaton 9:00
- 12:00 között) személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen
szállítási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az
ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben
vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 14
napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt
e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 14 nap letelte után a rendelést
töröljük.
Szállítási határidők:
Amennyiben a megrendelni kívánt áru, raktárunkon van,
2-4 munkanapon belül kiszállítjuk a megadott címre.
Amennyiben olyan terméket rendel, mely nincs raktáron
az adott pillanatban, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatjuk a
lehetséges kiszállítás dátumáról. Ebben az esetben meg kell várnunk a következő
beérkezés időpontját.
Szállítási feltételek:
A Vimobi Kft. internetes üzletében megrendelt termékeket a GLS vagy a Magyar
Posta MPL Futárszolgálatával szállítjuk házhoz az ország egész területén. Szállítási
költséget komplett csomagra számítunk fel, belföldön távolságtól, mérettől
függően. A fizetendő szállítási díjat a vásárlási érték és a méret is
befolyásolhatja. Amennyiben a kosarában olyan termék is szerepel, mely nincs a
megrendelés pillanatában raktáron, automatikusan megvárjuk a beérkezésének
időpontját, és egyszerre küldjük a megrendelt tételeket, de erről mindenképpen
értesítjük a megrendelőt. Ebben az esetben jelezheti, hogy inkább küldjük
külön a rendelkezésre álló árut. Számolnia kell azonban ilyenkor azzal, hogy a
csomag kettébontásával két külön-külön kalkulált szállítási díj fog
felszámolódni automatikusan. Amennyiben van a rendszerünkben korábbi, függőben
lévő rendelése, akkor a következő rendelést is ahhoz csatoljuk, és egyben kerül
majd szállításra (egy szállítási díjjal! Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy ha
eszébe jut pár percen/órán belül, hogy valami kimaradt, akkor nyugodtan „hozzá
rendelhet” a korábbi rendeléshez.
Értelemszerűen, ha a rendelés hétvégén (szombat,
vasárnap) érkezik be, vagy pénteken, akkor ez hosszabbíthatja a folyamatot,
mivel a futárcégek csak hétköznap szállítanak ki küldeményeket. Az is
késedelmet okozhat, ha a rendelés kapcsán további kommunikációra van szükség a
Vimobi Kft. internetes üzlet és a kedves vásárló között (hibás, vagy hiányos
adatok stb.).
Az áru átvétele
Minden feladott küldemény rendelkezik
árubiztosítással, ezért az áru sértetlenségéről az átvételkor meg kell
győződni. A biztosítási kárigények csak az átvételkor jelzett reklamációk
esetében érvényesíthetőek.
Átvételkor mindig ellenőrizze, hogy a számlán feltüntetett tételek, illetve a
küldemény tartalma megegyezik egymással. Akár minőségi, vagy mennyiségi
különbséget állapítanak meg a felek a kiszámlázott tételek, illetve a
leszállított áru között, akkor is kárfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni. A
kárfelvételi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az átvett és a visszaküldött
csomagok részletezett tartalmát, illetve a sérülés mértékét. A jegyzőkönyvet az
áruszállítónak és az átvevőnek is alá kell írnia és egy példányát, a sérült
csomaggal együtt vissza kell küldeni.
A reklamáció jogossága esetén a kérdéses tételeket jóváírjuk, garanciázzuk,
vagy a következő vásárlás összegéből leszámítjuk. Az átutalással fizető
partnereknek természetesen csak az eredeti számla és a jóváírás közötti
különbséget kell elutalni.
Amennyiben a futár nem találja otthon a címzettet, a megadott telefonszámon
megpróbálja felvenni a kapcsolatot a vásárlóval, illetve további két időpontban
megpróbálja újra kézbesíteni a csomagot. Csak a harmadik sikertelen kézbesítés
után kerül hozzánk vissza a csomag addig a helyi „depoban” tárolják.
Az MPL futárszolgálat esetében pedig a levélszekrényben hagyott értesítő
szelvénnyel lehet a legközelebbi postán átvenni a küldeményt.
Szállítási díjak:
Belföldi szállítási díjainkról a kiszállítás menüpont
alatt tájékozódhat.
Külföldi szállítás esetén kérjük, érdeklődjön
e-mailben Ügyfélszolgálatunkon!
A vásárlástól való elállás joga:
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a
megrendelés véglegesítését megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét
jelezheti e-mail üzenetben vagy telefonon. Figyelem, az e-mail üzenetek sokszor
hosszasan keringenek a szerverek között, a kiszállítás előtti elállás
kérelmének figyelembevételéhez a mi levelező programunkba való beérkezés
tényleges idejét tudjuk értelemszerűen elfogadni és nem a levél feladásáét!
Nem tekintendő reklamációnak a rendelés késői
visszamondása, azaz a tárgynapi határidő (16 óra) utáni lemondás. A mindenkori
tárgynapi határidőt kell az adás-vétel megkötésének az idejének tekinteni.
A fuvarlevelet írja alá, illetve bélyegezze le, így igazolva az áru átvételét
felénk. Amennyiben utánvéttel fizeti ki a termékek árát, akkor mindenesetben
kérjen elismervényt az átadott pénzösszegről a futártól, mert ennek hiányában
semminemű utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni a pénzügyi teljesítéssel
kapcsolatban.
Az aláírt és lebélyegzett fuvarleveleket minden esetben megőrizzük a számla 3.
példányához csatolva, így megkönnyítve a későbbi vitás kérdések rendezését.
Amennyiben a termékekről felbontás után derül ki, hogy
bizonyítottan hibásak, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, a
termékre 3 napos cserelehetőséget biztosítunk.
Amennyiben a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem vesz át és a
Posta a Vimobi Kft internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot, akkor
fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak előrefizetés esetén szolgáljuk
ki!
Garancia, szavatosság:
Termék visszavásárlási garancia
Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan,
törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a
szerződéstől 3 napon belül indoklás nélkül elállhat. Előfordul, hogy az
Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint
amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben természetesen az áru értékére
pénz visszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési módja a
következő:
· jelzi
a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét személyesen, telefonon (06/26-330-990,
vagy 06/20-523-83-96) vagy e-mailben (info@kisgepuzlet.hu)
· munkatársunk
az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása)
közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem. Bontatlan és sértetlen
terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk.
· Ön
postai úton feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
Vimobi Kft., 2085 Pilisvörösvár Budai út 1.
Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással, ajánlva adja
fel. NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM
áll módunkban átvenni!
· A
termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros
postai utalványon visszaküldi Önnek a termék értékét.
· Indokolt
reklamáció esetén a házhoz szállítási költséget is visszafizetjük, amennyiben
csak meggondolta magát, a postaköltséget NEM áll módunkban visszafizetni.
Az Vimobi Kft. internetes üzlet, vagy beszállítóink, a
gyártók az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos
jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a
Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Adatvédelem
A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és
könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és
kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító vállalatok
szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor
az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben
történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a
számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény
Kötelez bennünket).
Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg
e-mailben (info@kisgepuzlet.hu),
minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő
igényeit tőlünk vagy beszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni,
maximális flexibilitással kezelünk!
Üzemeltető: Vimobi Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Kisgép Szaküzlet és Szerviz
Cím: 2085 Pilisvörösvár, Arany János u. 2.
Telefon: 06/26-330-990
Mobil: 06/20-523-83-96
E-mail: info@kisgepuzlet.hu
Adószám: 14359596-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-900441